28 d’abr. 2009

Jo no volia, però al final...

Ja han passat 3 anys des que vaig començar a caminar en el món dels blocs. No a llegir, però sí a escriure. Va ser a conseqüència del primer programa de ràdio que passava a dirigir. El programa es deia “El far del sud” (bloc ara reconvertit) i es va fer a Ràdio Delta durant dos anys.

Durant aquest període també vam fer un bloc a part sobre una de les seccions del programa, el freak-news (ja desaparegut). No van ser els únics, sinó que el van seguir els blocs de Terrer Roig, el far grup i l’últim que tanca la llista, La Pèrgola, el nou programa de Ràdio Tortosa.

Amb tot això, em trobo que en cap del blocs on escric no puc expressar les meves opinions en totalitat, ja que sempre em toca mantenir una línia editorial pensant en el conjunt. Aquesta és una de les raons, però no ha sigut fins a una xerrada de la 3a edició de la Fira Literària de Jesús Joan Cid i Mulet, on vaig assistir-hi, que m’ha portat a fer-ho.

Si no ho havia fet anteriorment era perquè “pensava i penso” (gran frase), que ja escric a molts blocs i que sumar un altre bloc seria més feina, i dubtava de poder tenir un compromís constant amb el bloc.

El moment en què ho vaig decidir va ser en una taula rodona sobre ciberliteratura, en la que va participar
Emigdi Subirats, J. M. Tibau, Albert Aragonés, Joan Pinyol i Vicent Pellicer. Allí, quan l’Emigdi va exposar que és per a ell el seu bloc, vaig pensar que ja era el moment de fer-ho.

Jo no volia però al final aquí estic, amb el meu bloc personal, on aniré posant tot el que em passi pel cap i articles que vaig escrivint per aquí i per allà. Disculpeu-me si no acabo de “picar” com voldria. Suposo que aniré millorant... aajaja.

A la dreta trobareu tots els blocs on participo directament o indirectament, i una llista dels blocs dels meus amics (ho sento si me’n deixo algun!!).

16 comentaris:

  1. Endavant, no pares sigue, sigue !!!

    ResponElimina
  2. si xiquet, tu al final t'haurem de fer alcalde!!! jajajaja.
    Vinga noi ens parlem dema si arribo a temps.

    ResponElimina
  3. Gràaaciees!!!!!. Alcalde no, en La Pèrgola ja ne tinc prou he! ajajaja

    ResponElimina
  4. Si es que aquest Xiquet no para de caminar......jajaja .

    Molts petonets i èxits.

    ResponElimina
  5. Gemma, ja et val k ara men doni compte que teniu un web!!!!
    Petons xa tu tmb!!

    ResponElimina
  6. Albert ja saps que d´alcalde no, perque lo proxim mos toca una xica, jajajjaja...pero com se nota que tens temps bandido..nou blog.

    ResponElimina
  7. Això espero Ester, avere si es una xicaaa!! ajajaja. I demà mos fas campana a la ràdio, eh!! AAAiiiii!! CAAAAMMMPPPAAAAANEEERAAAAA!!! aajajaj
    K vaige b la expo!.

    ResponElimina
  8. POs au!!! a seguir un altre blog...;)

    ResponElimina
  9. molta sort en aquest nou viatge

    ResponElimina
  10. Ah, que ja us ho han dit lo de Dolors Queralt?

    ResponElimina
  11. Que ens tenen que dir?? Si hi ha segones intencions en este comentari ja te puc dir que entre natros ( ester i jo) tenim un pike amb el tema homes i dones. I la Dolors, La Chacón, De la vega, De Madre... tenim unes converses que comensen a partir de la 3a copa als nostres sopars.
    No cal rebuscar coses sempre!!.

    Salut!

    ResponElimina
  12. Bull dir que a mi tan me fa si hi ha homes o dones de Ministres, presidents, alcaldes... xk crec que el k a de valer es la capacitat de cadscú, i la Ester valora que siguen dones xk segur que ho fan millor. I akí tenim el pike.
    Ara si k ja deu kdar clar el comentri anterior. (espero).

    ResponElimina
  13. Nomes volia seguir el fil de la broma, company, i deixar caure ( per si cola ) el nom de la que ha de substituir Pere. I de pasada contentar Esther.

    ResponElimina
  14. uf! la Ester, en això me te fregit...
    No se com esteu tan segurs!!!. Jo crec k el substitut de Pere serà el mateix Pere de moment.

    Salut!.

    ResponElimina
  15. eisss
    A ver quan pujes x la terra alta...xd
    Si ens em depera asta setembre...kda mol,xd
    cuidat i a ver si ens veem pronte x roketes jejej
    cuidat
    asta pronte...xd

    ResponElimina